preloader

Regulamin Agroturystyki Dworek Głogowiska

I. Postanowienia ogólne

  • Agroturystyka Dworek Głogowiska (zwana dalej „Obiektem”) jest miejscem noclegowym, które oferuje usługi związane z agroturystyką, w tym wynajem pokoi, korzystanie z atrakcji turystycznych, wypoczynek na terenie obiektu oraz dostęp do innych usług rekreacyjnych oferowanych przez Obiekt.
  • Regulamin obowiązuje wszystkich Gości korzystających z usług Obiektu. Z chwilą dokonania rezerwacji i przybycia na teren Obiektu, Gość wyraża zgodę na przestrzeganie postanowień regulaminu.

II. Rezerwacje

  • Rezerwacje można dokonywać telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej.
  • Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje potwierdzenie, które należy okazać przy przyjeździe.
  • W przypadku rezygnacji z rezerwacji, Gość zobowiązany jest do poinformowania Obiektu z co najmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem.
  • Jeżeli liczba Gości wynajmujących kwaterę jest wyższa niż w skierowaniu, właściciel kwatery ma prawo odmówić przyjęcia dodatkowych osób, pobrania dodatkowej opłaty, odstąpienia od umowy z winy Gościa.

III. Czas pobytu

  • Czas zameldowania wynosi od godziny 15:00 w dniu przyjazdu.
  • Czas wymeldowania do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
  • Możliwość przedłużenia pobytu należy uzgodnić z obsługą Obiektu.
  • Gość skracający okres pobytu na kwaterze nie otrzymuje zwrotu należności za niewykorzystane noclegi.
  • W przypadku nieopuszczenia pokoju do ustalonej godziny, Obiekt ma prawo naliczyć opłatę za kolejną dobę pobytową.
  • Właściciel Obiektu zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku naruszenia regulaminu lub innych istotnych okoliczności.

IV. Pobyt Gości

  • Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad porządku i ciszy nocnej od godziny 22:00 do 7:00. W tym czasie należy unikać głośnych rozmów, słuchania muzyki czy innych działań zakłócających spokój pozostałych gości i sąsiadów. W przypadku naruszenia zasad, obsługa obiektu ma prawo zwrócić uwagę, a w skrajnych sytuacjach wezwać odpowiednie służby.
  • W Obiekcie obowiązuje zakaz palenia tytoniu i wyrobów elektronicznych w pomieszczeniach zamkniętych. Palenie dozwolone jest jedynie w wyznaczonych miejscach na zewnątrz.
  • W obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia, w tym świec, kadzideł, grilli w pomieszczeniach, fajerwerków, lampionów oraz wszelkich urządzeń powodujących dym lub mogących doprowadzić do zaprószenia ognia.
  • W Obiekcie obowiązuje zakaz przyjmowania zwierząt, chyba że ustalono to wcześniej z obsługą. W przypadku wyrażenia zgody na pobyt zwierzęcia, gość zobowiązany jest do zapewnienia mu należytej opieki, przestrzegania zasad higieny oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone przez zwierzę.
  • Goście są odpowiedzialni za wszelkie zniszczenia lub uszkodzenia mienia Obiektu. W przypadku wystąpienia szkody, Gość zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy. W przypadku wyrządzenia szkody, gość zobowiązany jest do jej niezwłocznego zgłoszenia obsłudze i pokrycia kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonych przedmiotów. Właściciel obiektu ma prawo dochodzić roszczeń od gościa w przypadku celowego uszkodzenia mienia lub zaniechania zgłoszenia szkody.
  • Goście zobowiązani są do korzystania z wyposażenia obiektu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. W przypadku awarii lub zauważenia uszkodzenia urządzeń (np. sprzętu AGD, RTV), gość zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić obsługę obiektu. Samodzielna naprawa sprzętu lub ingerencja w jego działanie przez gości jest zabroniona.

V. Udogodnienia

  • Goście mają dostęp do wszystkich udogodnień oferowanych przez Obiekt, w tym ogrodu, miejsc parkingowych oraz wspólnych przestrzeni, takich jak sala rekreacyjna, taras czy przestrzeń do grillowania. Korzystanie z tych udogodnień odbywa się na własne ryzyko Gościa, a Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wypadki lub zdarzenia losowe.
  • Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gości w pokojach oraz wspólnych przestrzeniach. Goście są zobowiązani do dbania o bezpieczeństwo swoich rzeczy osobistych. Obiekt udostępnia szafki lub sejfy do przechowywania cennych przedmiotów, ale ich użycie jest dobrowolne.
  • Obiekt wskazuje Gościom miejsca parkingowe, ale nie ponosi odpowiedzialności za ich bezpieczeństwo i szkody wyrządzone przez osoby trzecie.
  • Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany dostępnych udogodnień w trakcie pobytu, w tym czasowego wyłączenia lub zamknięcia części obiektu (np. ze względu na awarie, konserwacje, warunki atmosferyczne). Gość nie będzie uprawniony do jakichkolwiek roszczeń związanych z tymi zmianami.
  • Goście korzystają z ogrodu oraz innych terenów zewnętrznych Obiektu na własne ryzyko. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wypadki, które mogą wystąpić w wyniku niewłaściwego korzystania z tych przestrzeni, w tym podczas spacerów, korzystania z mebli ogrodowych czy innych atrakcji na świeżym powietrzu.

VI. Zasady bezpieczeństwa

  • Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz regulaminu korzystania z urządzeń i atrakcji oferowanych przez Obiekt.
  • W obiekcie zabrania się blokowania drzwi ewakuacyjnych oraz zasłaniania dróg ewakuacyjnych w przypadku zagrożeń.
  • W przypadku pożaru lub innej sytuacji awaryjnej, Goście zobowiązani są do stosowania się do wskazówek pracowników Obiektu.
  • Nie wolno pozostawiać włączonych urządzeń elektrycznych bez nadzoru, w szczególności ładowarek, prostowników i grzałek.
  • Wszelkie nieprawidłowości związane z instalacją elektryczną lub gazową należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze obiektu.
  • Zabrania się składowania łatwopalnych materiałów (np. benzyny, rozpuszczalników, spirytusu technicznego) w pomieszczeniach.
  • Goście odpowiadają za swoje bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo osób towarzyszących, szczególnie w zakresie korzystania z urządzeń i atrakcji. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wypadki, które mogą wystąpić w wyniku niewłaściwego użytkowania oferowanych urządzeń, nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa lub ignorowania ostrzeżeń.

VII. Reklamacje

  • Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu należy zgłaszać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od stwierdzenia nieprawidłowości. Reklamacje można zgłaszać osobiście, telefonicznie lub mailowo na adres wskazany przez właściciela obiektu.
  • Reklamacje dotyczące czystości lub usterek w pokoju powinny być zgłoszone najpóźniej w dniu zameldowania, aby umożliwić ich niezwłoczne usunięcie.
  • Obiekt zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych czynności wyjaśniających termin ten może zostać wydłużony, o czym gość zostanie poinformowany.
  • Reklamacje nie będą uwzględniane w przypadku:
    1. niezastosowania się do regulaminu obiektu,
    2. niezadowolenia wynikającego z czynników niezależnych od właściciela (np. warunki atmosferyczne, prace remontowe prowadzone przez instytucje zewnętrzne, przerwy w dostawie mediów z przyczyn niezależnych od obiektu),
    3. subiektywnych odczuć gościa (np. preferencji dotyczących twardości materaca, temperatury w pomieszczeniu, estetyki wnętrza).
  • W przypadku uznania reklamacji gość może otrzymać rekompensatę w formie rabatu, zwrotu części opłaty lub innej formy uzgodnionej z właścicielem obiektu.
  • Złożenie reklamacji nie zwalnia gościa z obowiązku terminowego uregulowania należności za pobyt.

VIII. Postanowienia końcowe

  • Regulamin obowiązuje od dnia publikacji i jest dostępny dla Gości w Obiekcie oraz na stronie internetowej. Goście są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem przed dokonaniem rezerwacji i przybyciem na teren Obiektu.
  • Regulamin obowiązuje od dnia publikacji i jest dostępny dla Gości w Obiekcie oraz na stronie internetowej. Goście są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem przed dokonaniem rezerwacji i przybyciem na teren Obiektu.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa, w tym ustaw o ochronie praw konsumentów, które regulują stosunki między Gośćmi a Obiektem.
  • Wszelkie spory wynikające z wykonania umowy lub dotyczące stosowania regulaminu będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie, a w przypadku braku porozumienia – przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Obiektu.

Dziękujemy za wybór Agroturystyki Dworek Głogowiska i życzymy miłego pobytu!